Per 01 januari 2021 hanteren wij een nieuwe prijslijst.
LET OP: bij elke handeling die er aan de cilinderkop gebeurt worden standaard de kosten spoelen en milieuheffing berekent.
Voor remschijven groter als een diameter van 350mm is de prijs op aanvraag. Voor geperforeerde schijven hanteren wij ook een ander tarief.
Onderstaande tarieven zijn exclusief BTW.
Artikelnaam | 2021 | |
Arbeidsloon 10 minuten | € 22,50 | |
Arbeidsloon 15 minuten | € 24,50 | |
Arbeidsloon 20 minuten | € 29,50 | |
Arbeidsloon 30 minuten | € 45,00 | |
Arbeidsloon 60 minuten | € 79,50 | |
Diagnose stellen | € 45,00 | |
Spoelen | € 10,00 | |
Milieuheffing | € 5,00 | |
Klein materiaal | € 5,00 | |
EGR / Kool Reinigen | € 45,00 | |
Cilinderkop scheurentest | € 87,50 | |
Olie koeler afpersen | € 45,00 | |
1 cil. vlakken Alu | € 35,00 | |
1 cil. vlakken gietijzer | € 40,00 | |
2-4 Cil. Kop vlakken Aluminium | € 45,00 | |
2-4 Cil. Kop vlakken Gietijzer | € 50,00 | |
2-4 Cil. Kop vlakken schuin | € 50,00 | |
5-6 Cil. Kop vlakken Aluminium | € 70,00 | |
5-6 Cil. Kop vlakken Gietijzer | € 75,00 | |
Nokkenas de- en montage | € 20,00 | |
Klep de- en montage | € 5,50 | |
Klep de- en montage incl. reiningen | € 12,50 | |
Klepzitting frezen en klep inschuren | € 10,00 | |
De-& montage klepgeleider | € 11,00 | |
Seal vernieuwen | € 3,00 | |
Kleppen stellen plaatjes | € 79,50 | |
Kleppen stellen mechanische stoter 16v | € 105,00 | |
Kleppen stellen schroef | € 45,00 | |
Afdraaien Remschijf | € 20,00 | |
Afdraaien Remschijf 250mm-350mm | € 24,50 | |
Afdraaien Remschijf geperforeerd en 350mm – | € 28,50 | |
Uitdraaien Remtrommel 250mm- | € 24,00 | |
Afdraaien vliegwiel auto | € 40,00 | |
Remtang revisie | € 29,50 | |
Remtang revisie 2 pistons | € 45,00 | |
Remtang revisie meer als 2 pistons | € 55,00 | |
Lager persen fusee | € 29,50 | |
Lager persen remtrommel | € 24,50 | |
Rubber Bus draagarm persen | € 22,50 | |
Steekas persen | P.O.A. | |
Persen fusee van een bus | P.O.A. | |
Industrie | ||
Kop vlakken industrie | P.O.A. | |
Kop afpersen industrie | P.O.A. |